Avon highlighter lak za nokte

Avon noviteti, kampanja 08/2015

15:30Anela


U prošlomjesečnom Avon paketiću sam ponovno dobila zanimljive stvarčice za recenziranje. Našle su se tu CC kuglice, novi lakovi, olovka i tekuće sjenilo. U ovaj post sam odlučila ubaciti i recenziju krema koje su mi stigle davno, ali mi je za njih trebalo malo više vremena nego za dekorativu, pa ako vas zanimaju i moji dojmovi, čitajte dalje.


Mislim da je mnogo vas kliknulo na ovaj post samo zbog Ideal Flawless CC kuglica i da su vam one najzanimljivije, pa ću najprije njih i pokazati. 
Prva asocijacija mi je bila na Guerlain Meteorites kuglice. Guerlain nemam, pa ne znam koliko su slične.



Ovako, na oko, su stvarno preslatke i lijepe, ali ako od njih tražite prekrivanje/rumenilo/highlighter/matiranje, ove kuglice nisu za vas, očekujete previše.
Ako tražite nešto što će vašem licu podariti lagani, suptilni sjaj, onda ih možete probati.



Ja osobno ne koristim kuglice, malo mi je nezgodno kad u žurbi moram paziti da neka nije ostala u četki, ispala na pod, bila zgažena i razmrljana po tepihu. Ne sjetim se često puta ni da ih imam, ali vrlo dobro razumijem kupovinu nečega smo zato jer je slatko i simpatično i super bi izgledalo na kozmetičkom stoliću, pa ako vas privlače, zašto ne probati?

Drugi novitet iz kataloga su bili novi lakovi s efektima, Magic Effects, neki od njih mat završnice, neki pjeskaste, neki opet zanimljivi topperi s konfetićima.



Magic Effects Matte, Violetta


Ovo je lak mat završnice, vrlo lijep, tamnoljubičast, a u sebi ima sitni svjetlucavi ružičasti i ljubičasti prah. Moj aparat nikad ne uslika vijerno ljubičaste i plavozelene nijanse, pa mi na slikama ispada tamniji, uživo je puuno ljepši, ali je nažalost nepostojan. Ošteti mi se odmah prvi dan. Ima to veze i s mojim nekvalitetnim noktima koji se listaju i vrhovi su im uvijek oštećeni, ali mi ostali lakovi barem izdrže jedan dan. Ovaj ni toliko.
Ima malo problematičnu formulu, što manje poteza po noktu pravite, to bolje, jer ostaju brazde. Malo će pomoći ako ispod koristite neku bazu koja će zagladiti i izravnati nokat, ali ni preko baze ne ide savršeno.




Nije boja koja se vijerno slika, pa sam realnije boje uspjela dobiti mobitelom, ne aparatom, otud malo lošije slike.
Ovaj lak mi je ljepši kad preko njega stavim sjajni nadlak, a i duže traje. Zar nije divna ova ljubičasta?



Ako volite mat završnicu, bolje da se odlučite na kupovinu mat nadlaka.
Matte Top Coat je stvarno zanimljiv mat toper, u bočici duokroman, a u sebi ima neki jako sitni šimer. Možete ga mazati preko bilo kojeg laka. Malo posvijetli lak preko kojeg ga nanesete. 


lijevo essence Gel lak, desno mat nadlak preko njega
isti lak je u pitanju, gore sa mat nadlakom, dolje bez
Magic Effects Fringe



Ovi lakovi su bezbojni, ali u sebi imaju dvobojne duguljaste konfete, kao male resice ( ne znam kako se zovu stručnije :D ) Nose se preko nekog drugog laka u boji.
Tassled Trim je u ljubičastoj i srebrnoj kombinaciji, dok je Jacquered Metal u zlatnoj i plavoj boji.


Tassled Trim
Jacquered Metal

I još jedan topper, meni vrlo lijep, Diamond Shatter



Baza je prozirna, a unutar laka je mnogo malih folija koje izgledaju kao komadići slomljenog stakla. Meni je jako lijep na svjetlijim lakovima.



Fringe lakovi i Diamond Shatter nadlak preko tamne i svijetle podloge:

Sljedeća dva proizvoda su Glimmerstick Diamonds olovka i tekuće sjenilo, Supershock Vivid. Ni jedno ni drugo ne bih preporučila, barem ne u ovim nijansama, možda su neke druge bolje.



Olovka je Fuchsia Fun, fuksija-roza, s plavičastim odsjajem. Prvi sloj mi nema intenzitet, a kada pokušam podebljati liniju i nanijeti još jedan sloj, prvi se povuče i ostavi nejednak nanos.

Isto mi se dešava i s tekućim sjenilom, Lilac Lightning, pigmentacija prvog sloja je slaba, a drugi sloj za sobom otapa i povlači onaj prvi. Sjenilo se brzo fiksira i nije ga moguće izblendati, a ako stoji duže u uspravnom položaju, pigment se odvoji od tečnosti, pa ju je potrebno prije upotrebe promućkati.

Nutraeffects kreme nisu novitet, ali je meni trebalo malo više vremena da ih isprobam.



Dobila sam dvije kreme iz Hydration linije, namijenjene za normalnu i suhu kožu. Gel kremom sam zadovoljna jer se brzo upija, ne ostavi lice ni ljepljivim ni masnim i idealna je podloga za šminku, a ako je preko noći ostavim u frižideru, odlično je osvježenje ujutro. Za suhu kožu vam je uz nju potrebna još jedna bogatija krema, ili serum, ili ulje za njegu, jer sama neće biti dovoljna.

Dnevna krema sa SPF 15 je malo masnija i sporije se upija, pa iako je zapravo ona zamišljena kao dnevna i kao podloga za makeup, gel krema taj posao bolje obavlja. 
Kreme mirišu slično, gel krema ima nešto intenzivniju notu dok krema sa SPFom malo podsjeća na kreme za sunčanje. 



Sastav
gel krema
krema sa SPF
Nije idealan, ali nije ni loš. Iako su bez parabena, mineralnog ulja i boja, tu su neki drugi alergeni, parfem visoko u sastavu, a ekstrakt sjemenki chie i ostali antioksidansi u prilično maloj količini, pri dnu liste. Nisu komedogene i ne bi trebale izazivati prištiće. U kremi sa SPF korišteni su kemijski filteri, oktinoksat i avobenzon, koji ne idu skupa jer se poništavaju, ali su ubacili i stabilizatore avobenzona. 

Toliko u ovom kilometarskom postu, s kojim malo kasnim jer je novi katalog već izašao, ali mislim da su sve ove stvari i dalje dostupne.

Hvala na čitanju :*

PR proizvodi

You Might Also Like

6 komentari

  1. Lakovi su sjajni. Posebno mi se dopada Matte Top Coat, odlican je. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Teodora, baš je neobičan, nisam još vidjela mat top coat a da ima ovaj neki šimer, baš je jedinstven.

      Izbriši
  2. Koji je naziv ovog plavog Essence laka? Predivan mi je ovako mat :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 31 electric je lak, na slikama je u dva sloja, i prozire se nokat ispod, ali uzivo nije tako proziran, baš lijepo izgleda.

      Izbriši
  3. jako volim kuglice, imam osjećaj da se njima baš najlakše i najbrže našminkam. možda baš zato jer ne ostavljaju prejak trag pa nema mjesta greškama. a i preslatke su <3
    doduše u pravu si, s vremena na vrijeme poneka završi tamo gdje ne bi trebala, otkotrlja se u umivaonik ili odskakuće po podu, ali brzo ih uhvatim, praksa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naučila sam dobro otresti kist kad ga izvučem iz kutijice, da ne ostane koja kuglica unutra. Prije sam zaboravljala pa svako jutro ganjala kuglice po podu :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt