Avene krema za lice njega lica

Avene Extremely Rich Compensating krema

18:03Anela


Svaki put kad pišem recenziju neke kreme za lice, imam potrebu naglasiti kakva je moja koža, iako to piše na blogu s desne strane, nije višak. Obrazi su suhi ili jako suhi, a često mi se javi i dermatitis, od hladnoće, stresa i još nekih uzroka, koje nisam ni sama otkrila.  Kada se takvo nešto dogodi, tu mi pomažu samo medicinske kreme, s kortikosteroidima.

Posljednjih godina se trudim da mi koža bude uvijek nahranjena, da takvo stanje spriječim. Volim bogatije, masnije kreme, posebno navečer. Prijaju mi na obrazima, dok mi na ostatku lica znaju uzrokovati mitesere i prištiće pa na t-zonu mažem nešto laganije.
I preko dana, ispod šminke, obično biram nešto laganije kreme ili serume, za hidrataciju.  Malo mi je teže pronaći dnevnu kremu koja će biti dovoljno hranjiva, spriječiti isušivanje kože na obrazima, a neće ostavljati masni film na t-zoni i neću morati čekati vječnost da se upije pa da mogu nanijeti puder preko nje. Srećom, pronašla sam nekoliko njih, neke od njih i u našim drogerijama, ali ova zaslužuje najviše hvale, pa će prva dobiti recenziju.


Avene Extremely Rich Compensating kremu sam kupila na Feelunique stranici, za vrijeme nekog sniženja, po cijeni od oko 17 eura. Nisam sigurna koliko kod nas košta, mislim da je oko 45-50 KM jer je u Hrvatskoj oko 200 kn, a mislim da se cijena puno ne razlikuje. Ako ne kupujete preko interneta, razmislite da napravite karticu, isplati se zbog ovakvih ponuda.


Osim ove, postoji i laganija varijanta, također za suhu kožu, Rich Compensating, ali ona sadrži mineralno ulje pa je nisam uzimala u obzir, nešto malo je jeftinija od ove.

Krema dolazi u klasičnoj staklenoj teglici, ispod poklopca zaštićena aluminijskom folijom. Ne volim baš ovakve ambalaže kod krema, ako ne volite ni vi, uz ovu dolazi špatulica kojom se krema vadi, tako da ne morate gurati prste. I nezgodno bi bilo prstima, grlić teglice je uzak. Špatulica se izgubila negdje dok sam ja slikala kremu, ali izgleda ovako:



Krema je prilično gusta. Je li to od shea maslaca visoko u sastavu, ne znam. Kremasta je i lako maziva, nema teksturu maslaca, nije tvrda. Sadrži još i ulje sjemena šafranike, koje je bogato linolnom kiselinom, jednom od 2 esencijalne masne kiseline. Sastav nije savršen, nema parabene ali su zato tu drugi i ne baš bezopasni konzervansi: benzoična kiselina i BHT.
Miris je blag i meni jako prijatan, volim miris ovih ''apotekarskih'' stvari.
Ono što je mene oduševilo jest brzo upijanje i osjećaj ugode na licu nakon što se upije. Nema masnog filma, koža je glatka i jedra. Kad mi se krema tako brzo upije, ja uvijek mislim treba je još, pa natrackam više, ali nemojte to raditi :D. Taj višak se guli s kože ako protrljate lice. Sve dok mažete manju količinu, neće vam se to dešavati.


Dermatitis me nije zaobišao ni ove zime, ali se javljao rjeđe, na malim površinama kože i koža se brže oporavljala.
Suhi isperutani dijelovi kože se brže vrate u normalu, nema peckanja ako namažem kremu preko iritirane kože. Lice me ne zateže. Kremu sam koristila i navečer pred spavanje, a i preko dana, nije mi smetala ispod šminke, ustvari je bila odlična podloga za puder.

Još nisam imala kremu koja mi je bila toliko dobra kroz ovaj hladniji period u godini.
Ne znam kako bi se ponašala da je namažem na +30 pa se preko nje našminkam. Kod nas pravo ljeto ionako traje mjesec dana, ako i toliko, pa ću je sigurno iskoristiti prije isteka roka trajanja.

Hvala vam na čitanju :*

You Might Also Like

22 komentari

  1. Prvo pohvale za novi look,blog izgleda odlicno i fensi totalno :)) A drugo, iako znam da imas totalno suprotni tip koze lica od mene, ja kad vidim da je rijec o nekom preparativnom proizvodu odma letim i citam, bez obzira na tip koze, bas volim recenzije o preparativi :D Et´nista, ja samo dosó malo da te pohvalim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja :D
      I ja volim citati o preparativi, a zapostavila sam je na blogu, popravit cu to.

      Izbriši
  2. Meni ne bi odgovarala, ali super da si našla nešto što ti paše. Ja sam Avene koristila anti rouge i skin recovery. Dobre obje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam jos cold kremu i imala sam tester Eluage, dugo mi je trajao, onaj od 5 ml. dobre su mi bile. Imam i jednu LRP, hranjiva i hidratantna, moram i o njoj napisati, ona bi ti vise odgovarala, ja mislim.

      Izbriši
  3. Fenomenalna kremica, čini se. I moja je koža mešovitai potpuno hirovita ponekad. Svidelo mi se kako si opisala upijanje, odmah sam osetila tu mekoću :D
    Ide na spisak, pa za zimu u upotrebu :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, Mell je isto pohvalila, znam da i njoj odgovara. Ja sam skroz zadovoljna.

      Izbriši
  4. Ovu kremu sam probala prije 2 godine i zapamtila kao odličnu zimsku njegu, no dok je došla zima neke druge su uletile. U svakom slučaju hvala što si me podsjetila na nju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu :D zbog tog brzog upijanja izgleda da odgovara i mjesovitoj kozi, a ne stvara probleme, barem meni nije.

      Izbriši
  5. Ova kremica mi se cini odlicnom, moja koza je mesovita i mislim da bi mi odgovarala. Deluje mi bas primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa evo, sudeci po komentarima i citajuci iskustva ostalih kolegica, cini se da odgovara i mjesovitoj kozi. probaj tester, ako uspijes naci pa odluci :)

      Izbriši
  6. Sad ću da čekam snizenje na feelunique! XD :D Moram je probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obavezno probaj, mislim da bi tebi bila dobra. a to snizenje na french pharmacy je bilo pocetkom 10.mjeseca, ali budu stalno neke akcije :D i ako nađeš u sarajevu, javi mi pliz kolika je cijena, ako se sjetis.

      Izbriši
  7. Slažem se sa svime, meni je jedna od najdražih :) Malo sam švrljala okolo s kremama, ali som joj se sad ponovno vratila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mikka, tvoja recenzija me i natjerala da prelomim i da je narucim, mada nisam probala tester :D slicna nam je koza, uvijek ti citam postove o preparativi :D

      Izbriši
  8. Lepo zvuci za zimu. Uzecu je u obzir za sledecu godinu. Ove zime su mi se bas nesto isusili obrazi, valjda mi prethodna krema nije bila dovoljno jaka, a inace su normalni. Od nosa prema obrazima na dodir mi koza uopste nije bila glatka, pa sam posle malo cituckanja uzela Sebamed Anti-Dry i za 2-3 dana mi je skroz oporavila taj deo. Mislim da nema bas savrsen sastav, ali mi nije nista izazvala na licu, a ovako mi se za sad bas dopada. Lice bude glatko, lepo nahrani kozu, nije teska i masna, ne ostavlja film i super se upija. Pa ako naletis na neki tester pogledaj. :)

    ps. moje drugarice te zovu "ona tvoja sestra iz BiH" (ja im preporucila blog, trazile svoceve nekih ruzeva), kazu da bas licimo :D a ja nisam primetila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha XD, sestra iz Bosne, super :D
      Hvala na preporuci, pogledat cu u apoteci, ako nadjem bas bih voljela isprobati.

      Izbriši
  9. Ja probala preko testera i malo mi je poteska al nekad kad osjetim da mi treba nesto takvo, stavim je preko noci i bude mi dobra :)
    Blog izgleda vrhunski, nisam prosli post komentarisala pa da ovdje :D posto ti nisam nijednom dosad rekla. A slajderi su nam so cool :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. reci još koji put, šta fali, nije višak :D i hvala, iako nikakvih zasluga za to nemam XD.

      Izbriši
  10. Meni je ova krema VRHUNSKA! :D Jest da imam mješovitu kožu ali tijekom zime, za noćnu njegu, ova je krema takav spas. U ljekarni su me upozoravali kako će meni to biti preteško, rekoh dajte vi meni ja znam bolje. :D Dabome da znam, nisam pogriješila s odabirom. Nije mi bila preteška, niti premasna niti mi je čepila pore. Žao mi je što ju nisam recenzirala, ali dok sam ja nju pofotkala teglica je bila prazna x2. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni dobra i za noc i za dan.
      i ja cu poceti govoriti dajte vi meni, ja znam bolje :D sad slazem da mi treba za mamu ili sestru, cim vidim da mi se preporuka sprema, prekinem odmah, da mi ne pametuju XD
      vise volim i pogrijesiti ali da sam ja kriva ako pogrijesim.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt